صدرابلاگ

درهم از سراسر وب

صدرابلاگ

درهم از سراسر وب

سلام خوش آمدید
دولت ژنرال‌ها مدعی بود مدیریت می‌داند، اما یک اطلاع‌رسانی ساده برای سهمیه‌بندی بنزین بلد نبود

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: سوء تدبیر آشکار دولت روحانی در روش اعلام سهمیه‌بندی بنزین خسارت بسیار بزرگی به کشور تحمیل کرد، در حالی که دولتمردانش مدعی مدیریت بلد بودن و تدبیر بودند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس اظهار داشت: در حادثه بنزینی سال ۹۸ شاهد بودیم که حسن روحانی مردم را به سخره گرفت، نیشخند زد و گفت که خودم هم صبح جمعه از گرانی بنزین مطلع شدم که این مسئله نشان‌دهنده آن بود که رئیس جمهور سابق از مردم فاصله زیادی داشت. 

وی عنوان کرد: آن رفتار غیر قابل دفاع روحانی باعث عصبانیت و اعتراض برخی از مردم شد و خسارات فراوانی به کشور وارد شد و حتی به اموال شخصی مردم هم خسارت وارد شد و برخی از افراد هم زخمی و کشته شدند. 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سوء تدبیر آشکار دولت روحانی خسارت بسیار بزرگی را به کشور تحمیل کرد و آنان ثابت کردند که توان مدیریت مسائل مهم را ندارند، این در حالی است که خود را دولت ژنرال‌ها می‌نامیدند و مدعی مدیریت و تدبیر بودند. 

سلیمی ادامه داد: سوء تدبیر دولت روحانی، فرصت را به گروه‌های ضدانقلاب در خارج از کشور و نفوذی های داخلی داد و آنان زمین را برای جاسوسان و فتنه‌گران باز کردند. 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آن حادثه خسارت‌های زیادی را به کشور تحمیل کرد و حتماً باید کسانی که زمینه‌ساز آن اتفاقات شدند، پاسخگو باشند و بگویند که چرا به مسئولیت‌های خود عمل نکردند و لازم است محاکمه شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی