صدرابلاگ

درهم از سراسر وب

صدرابلاگ

درهم از سراسر وب

سلام خوش آمدید

۴۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

دریافت «شارژ اضطراری» ایرانسل از طریق پیامک امکان‌پذیر شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، خدمت شارژ اضطراری، برای آن دسته از مشترکان اعتباری ایرانسل که اعتبار حسابشان به پایان رسیده و به هر دلیل نمی‌توانند شارژ تهیه کنند، ارائه شده است. تمامی مشترکان اعتباری ایرانسل که از عضویت آنها در شبکۀ ایرانسل سه ماه گذشته باشد و ماهانه حداقل ۱۰هزار تومان در این شبکه تراکنش انجام داده باشند، می‌توانند از این خدمت استفاده و شارژ اضطراری دریافت کنند.

ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفت

خیابان‌های سراسر فلسطین اشغالی از جمله غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی در پی برقراری آتش بس و پیروزی مقاومت سراسر جشن و پایکوبی بود.

به کسی که برجام را ۲۰ دقیقه‌ای تصویب می‌کند رای بدهید

اگر کسی اینقدر توانمند است که تصویب یک معضل مهم ایران و جهان را در بیست دقیقه به سرانجام برساند؛ شایستگی بالایی دارد و به او رای بدهید.

حمله تند «پاول دورف» به اپل؛ داشتن آیفون شما را به برده دیجیتالی این شرکت تبدیل می‌کند

«پاول دورف» بنیانگذار تلگرام علاوه بر اینکه سخت‎‌افزار دستگاه‌های اپل را مورد انتقاد قرار می‌دهد، در بیانیه‌ای جنجالی اعلام کرد که داشتن آیفون کاربران را به برده دیجیتال اپل تبدیل می‌کند.

افشاگری جدید از تخلف هیات فوتبال و استقلال

مدیرعامل یکی دیگر از شاکیان هیات فوتبال و باشگاه استقلال درباره پرونده تخلف در ثبت قرارداد بازیکنان این تیم افشاگری کرد.

رای ندهیم تا ادب شوند!

تاکید می شود که مخاطب این متن، ضدانقلاب وخاک فروش و مزدور و وطن فروش نیست. این افراد حق دارند انتخابات را تحریم و به اقتضای ذات شان عمل کنند. مخاطب این متن کسانی هستند که علاقه مند به کشورشان هستند و اما خسته اند و فکر می کنند با قهر از صندوق می شود تغییر ایجاد کرد.

می‌توانستیم چهارماه زودتر به واکسن کرونا برسیم

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: ما چهار ما زودتر می توانستیم به واکسن برسیم ولی بروکراسی طولانی باعث شد چهار ماه عقب بیفتیم و به ازای هر دوز واکسن چندین دلار هزینه می کنیم.

مصرف انرژی بیت‌کوین کمتر از نصف صنعت بانکداری یا طلاست

یک گزارش تحقیقاتی، انرژی مصرفی توسط شبکه بیت‌کوین را با انرژی سایر صنایع مقایسه کرده و دریافته که ارزشمندترین رمزارز بازار کمتر از نصف صنعت بانک‌داری یا طلا انرژی مصرف می‌کند. صنعت طلا در بخش‌هایی مانند استخراج، نگهداری و جابه‌جایی نیازمند انرژی است.

همکاری شاتل موبایل با نوکیا: به دنبال راهبری بازار اپراتور‌های مجازی موبایل هستیم

«آرش کریم‌بیگی»، مدیرعامل شاتل موبایل در گفتگو با دیجیاتو از آغاز دور همکاری جدید با نوکیا در ایران خبر داد و ابراز امیدواری کرد این همکاری تسهیل‌گر هدف آن‌ها برای راهبری بازار MVNOهای ایرانی باشد.

بیانیه مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری

مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری در پی بازداشت اعضاء توکن غیرقانونی، بدون پشتوانه و غیرمعتبر BRG بیانه ای منتشر کرد.