صدرابلاگ

درهم از سراسر وب

صدرابلاگ

درهم از سراسر وب

سلام خوش آمدید

۶ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

جایگاه پنجم ایران در تولید بیت کوین در جهان

بر اساس تحقیقات دانشگاه کمبریج ایران در جایگاه پنجم تولید بیت کوین از نظر شاخص «هارش ریت» قرار دارد، چین، آمریکا،‌ قزاقستان و روسیه هم در جایگاه های بعدی قرار دارند.

آرین روبن دوباره از فوتبال خداحافظی کرد

ستاره اسبق تیم ملی هلند که نمایش درخشانی در باشگاه‌های چلسی، رئال مادرید و بایرن مونیخ به ثبت رساند از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

بهترین خودروهای شاسی بلند ایران؛ از کراس اورهای چینی تا مدل های ژاپنی و آلمانی

بازار ایران مشابه بسیاری از کشورهای دنیا، به خودروهای پهن‌پیکر و شاسی‌بلند علاقه‌مند است. در این مطلب، تعدادی از کراس‌اورها و شاسی‌بلندهای محبوب بازار کشورمان را به‌ترتیب قیمت معرفی میکنیم.

آثار مخرب و ترسناک کیسه‌های پلاستیکی بر محیط زیست و سلامت انسان

استفاده از کیسه‌ها و ظرف‌های پلاستیکی آنچنان با زندگی روزمره‌ی ما پیوند خورده است که نمی‌توانیم روزی را بدون وجود آن‌ها تصور کنیم. این محصولات از مواد سمی خطرناکی ساخته شده‌اند که نه‌تنها به محیط زیست آسیب می‌زند، بلکه بر روی سلامتی انسان هم تاثیرات منفی بسیار زیادی دارد. فکر می‌کنید برای مقابله با مضرات پلاستیک چه کاری باید انجام داد؟ آیا بازیافت کیسه‌ی پلاستیکی امکان‌پذیر است یا باید به فکر جایگزین‌های سازگار با طبیعت باشیم؟

سنگدلی که به قهرمان‌ها پیوست / «کروئلا»؛ در راه برقراری عدالت

«دلم می‌خواد اثر هنری بسازم. و دلم می‌خواد دردسر درست کنم!»

این جملۀ کروئلا دو ویل احتمالا حرف دل نسل تازه‌ای از فیلمسازان است که دنبال دردسر می‌گردند؛ تصمیم گرفته‌اند شخصیت‌های منفی ریشه‌دار در فرهنگ عامه را بگیرند و از نو تعریف کنند، به قلمرو خاکستری بکشانند، سویه‌ای مثبت و گاه رستگارکننده به شخصیت آن‌ها ببخشند و به این ترتیب با تغییر زاویۀ دید در فرهنگ عامه، دردسر درست کنند.

چگونه چندین فایل ورد را به گوگل داکس تبدیل کنیم؟

اگر نمی‌خواهید فایل‌های ورد را به صورت تکی به گوگل داکس تبدیل کنید، قابلیتی در گوگل درایو برای اینکار قرار دارد و ما می‌خواهیم نحوه تبدیل چندین فایل ورد به گوگل داکس توسط این ویژگی را به شما آموزش دهیم.