صدرابلاگ

درهم از سراسر وب

صدرابلاگ

درهم از سراسر وب

سلام خوش آمدید

۳۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

چرا نباید رأی سفید و باطل درون صندوق رأی انداخت؟

ممکن است برخی از مردم بگویند که با دیدن مناظره ها و برنامه های کاندیداها، در مورد هیچ یک از نامزدها به جمع بندی نهایی نرسیده اند و به همین دلیل تمایل ندارند در برگه رأی اسم کسی را بنویسند.

راه حل مشکلات حضور پای صندوق رای است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در آستانه‌ برگزاری سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، امروز 26 خرداد از ساعت 19 به صورت زنده و مستقیم با ملت ایران سخن گفتند.

دروغ جدید دولت برای تخریب رییسی
علی ربیعی در ابلاغیه‌ای خطاب به تمام اجزای دولت در سراسر کشور که با پوشش دفاع از عملکرد دولت صادر شده، دستور تخریب سیدابراهیم رئیسی آن هم با توسل به دروغ و مطالب کذب را صادر کرده است.
رهبر انقلاب چهارشنبه ساعت 19 با مردم سخن می‌گویند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در آستانه‌ی برگزاری سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت 19 به صورت زنده و مستقیم با ملت ایران سخن خواهند گفت.

ماجرای نفوذ اصلاح طلبان در برخی ستادهای جبهه انقلاب/ این هشدار را جدی بگیرید!

مدیر مسئول رونامه کیهان نوشت: اخبار موثقی که به کیهان رسیده حاکی از آن است که شماری از مدعیان اصلاحات با پوشش سرخوردگی از اصلاح‌طلبان در ستاد برخی از نامزدهای جبهه انقلاب حضور یافته و با ارائه اطلاعات غلط درباره میزان رای آنها، تلاش می‌کنند آنان را از انصراف به نفع دیگران منصرف سازند!

هواوی: در مهاجرت از سیستم عامل اندروید به هارمونی، تمامی داده‌ها منتقل می‌شوند

براساس اعلام نمایندگان هواوی، در مهاجرت از اندروید به سیستم عامل هارمونی ۲، تمامی داده‌های کاربران اعم از تصاویر،‌ بازی و اپلیکیشن بدون هیچ مشکلی منتقل می‌شود و اطلاعاتی از دست نخواهد رفت.

۱۵ راهکار برای درمان خانگی سرفه‌های خشک

سرفه‌های خشک می‌توانند تا چندین روز همراه فرد باشند و فرایند بهبودی آن‌ها تاخیر داشته باشد. برای جلوگیری از آن می‌توانید از روش‌های خانگی استفاده کنید.

۶ نکته درباره عملکرد مهرعلیزاده و همتی در مناظره دوم

هر دو کاندیدا، نشان دادند که نسبت به مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، نه تنها تسلط کافی ندارند بلکه در برخی مواقع، برای پرکردن اوقات اختصاص داده شده به آنها، با مطرح کردن مسائل حاشیه ای دیگر و پراکنده گویی، در صدد جبران این عدم تسلط بر می آمدند.

تولید مودم بومی ثابت و همراه، با حمایت ایرانسل آغاز شد

برای اولین بار در ایران، خط تولید مودم بومی TF-i60 S1، با قابلیت پشتیبانی از فناوری اینترنت همراه و ثابت، با حمایت ایرانسل، راه‌اندازی شد.

ستادها نماد دولت آینده نیست/ طرح بنزین را دولت تصویب کرده بود و خودش هم اجرا کرد

وقتی به قوه قضاییه آمددگفتند که دستگاه قضایی از 40 فعال رسانه ای شکایت کرده که من همان جا همه شکایات را پس گرفتیم و در دوره حضورم در قوه قضاییه نیز نه یک سایت و رسانه را بستیم و نه از یک نفر شکایت کردیم.